dijous, 2 de febrer del 2012

Passa-te'l



- Vas a fer-te un canut?
- No ho veus?
- Fumar porros ja no està de moda.
- A què ve això?!
- La meitat de “trentanyeros” fa temps que ho han deixat.
- Doncs jo sóc de l'altra meitat...
- Serà això.
- A més, mira qui parla! El que sempre ha dit que el porro d'abans de dormir no te'l traurien ni quan complires els vuitanta.
- Es diuen moltes coses, inconscient!
- Però si tu fins fa res anaves tot el dia fumat... i ara vas donant lliçons de pureta!
- Mira, lo millor que he fet en els últims temps ha sigut deixar-m'ho.
- No fa ni mig any que no fumes...
- Suficient temps com per veure-ho tot de diferent manera.
- Vaja, perquè quan l'enganxaves bona, eres incapaç de comunicar-te amb la resta dels mortals.
- I no veia més de dos pams! Per això estic orgullós. Perquè ara no se m'escapa una. I tu deuries seguir l'exemple.
- Mira'l! En quin rotllo predicador t'has posat!
- Vés a fer la mà! I vés callant i dóna'm una caladeta.
- Sí, home! Menys encara després del sermó que m'has arreat.
- Va, tio, rula-te'l.
- Que no.
- Va, hòstia.
- Que no.
- Passa-te'l i fumem la pipa de la pau.
- Pren, tararot!